Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2010 12:39 - Писмо до един непознат /2/
Автор: viviann Категория: Лични дневници   
Прочетен: 570 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 06.02.2010 12:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image
~
~

Някога , отдавна исках да ти разкажа какво направи всъщност за мен. Никога не ми достигна смелостта да ти го призная.   Онзи ден, когато  си ме наблюдавал, без да знам, застанала на ръба на пропастта , съзерцавайки водопада, аз вече бях потънала с мислите си в него. Знаех какво предстои там и си мислех дали искам да оцелея или искам да премина завинаги онази граница между живота и смъртта, между земята и водата, отвъд която се понасяме огнено някъде, за да пребъдем завинаги. Усещах зад себе си последната ревяща приливна вълна и отброявах секундите, след които нямаше да има избор. И се смеех. Смеех се на глас. Исках да надвия страха. Исках да скоча преди вълната, за да си докажа, че съм достатъчно силна и имам смелостта да се предам. Не успях да го сторя. Не успях да скоча сама. Вълната ме грабна в ледената си прегръдка и ме запремята. Нямаше небе. Нямаше земя. Имаше само вода. Продължи дълго. Много дълго. Животът ми премина като сребристи отблясъци пред очите ми . Времето се беше разтеглило и отброяваше последните си секунди. Нямаше страх. Не усетих сблъсъка с водата. Врязах се остро и продължих. Надолу, надолу, надолу.
Белите ми дробове не дишаха въздух. Дишах Вода. Ти беше тази Вода – нежност, прегръдка, закрила.
Ти ме пое и не ме издърпа нагоре. Ти знаеше, че там долу, в тази Вода аз мога да дишам, както и ти беше дишал толкова години,  но се страхувах. Ти беше там, за да ме научиш да дишам Вода. Ти знаеше, че тази Вода може да погълне болката от изгореното в мен.






Тагове:   писмо,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viviann
Категория: Лични дневници
Прочетен: 44428
Постинги: 60
Коментари: 35
Гласове: 400
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930